Current

Три тексти для (не)означених

Ці тексти написані для виставки «(не)означені», яка поєднує роботи художника Нікіти Кадана з коментарями істориків, а також представників таких дисциплін, як філософія, антропологія, психіатрія, література, право, візуальні студії. ›››

Куратори Худради та колектив музею П. Тичини про зняття з виставки роботи Давида Чичкана

25 жовтня у Літературно-меморіальному музеї-квартирі П.Г. Тичини в Києві відкрився другий майданчик виставки «Свято скасовано!», яка проходить зараз в межах Київського Інтернаціоналу – Київської бієнале 2017 у двох локаціях: у музеї-квартирі та в «тарілці» на Либідський. Перед відкриттям музей з міркувань безпеки відмовив кураторському колективу в запланованому експонуванні роботи художника Давида Чичкана. ›››

Событие периферии

Концы уходят в воду и «действительная» фигура автора растворяется во множестве актантов, между которыми поровну разделяется ответственность в создании той или иной работы (скорее уже мифа). ›››

Пам’яті Юрія Соколова

Цей ряд спогадів намагається прокреслити маршрут між живою пам’яттю, локальним міфом та місцем, де колись буде історична оповідь. ›››

Бытие-художником. Воспоминания о Леониде Войцехове

Одесский художник Леонид Войцехов (5.10.1955 – 07.08.2018) является одной из ключевых фигур украинского современного искусства. И в то же время – фигурой, о которую ломаются заготовленные искусствоведческие определения и которой трудно найти место в историческом рассказе. ›››

Грубиянские годы: разговор о непослушных писателях

6 ноября в книжном магазине «Палатка» состоялся разговор о литературном переводе и рецепции Жан-Поля и Арно Шмидта, с участием переводчиц и литературоведов Татьяны Баскаковой и Нели Ваховской. Модерировала разговор Евгения Белорусец. ›››

Предметы

Подумайте о вещах, выброшенных историей на обочину, но каким-то образом оставшихся ценными и необходимыми. Или представьте себе предметы, случайно выбранные из многих. Воля случая возвышает их до областей аллегорического и символического — личные и чужие предметы, посягнувшие на вашу биографию, непрошенно впившиеся в вашу жизнь. ›››

Итоги 2018 года

Prostory считают необходимым предостеречь читателей, что данные итоги года основаны на событиях несущественных или попросту никогда и нигде не имевших места. Целью публикации является всего лишь добавить ложку дегтя в поток куда более обнадеживающих и внушающих оптимизм итогов, публикующихся в авторитетных и влиятельных изданиях. ›››

З каменями та зіґами

Prostory розміщують цей матеріал саме 19-го січня на знак солідарності з акцією проти ультраправого насильства, яка пройшла цього року вдесяте. ›››

Вещи уходят со своих мест

В феврале-марте 2018 года в Станично-Луганском краеведческом музее проходила выставка «Прядка, шабля і олень» (в рамках проекта “Музей відкрито на ремонт”), над которой работали: Анна Щербина, Ольга Мартынюк, Валентина Петрова, Мыкола Ридный, Ирина Кудря и Тарас Билоус. По возвращении из Станицы Луганской участни_цы собрались, чтобы обсудить опыт создания выставки. ›››

«Ломают тебе черепушку, а потом накладывают музыку»

Розмова кіно-режисера та відео-есеїста Сашка Протяга (ТС) з учасниками експериментального театру Theatre Company.t: Іваном Голубом, Анастасією Гричковською, Олексієм Мінько та Владиславом Добровольським. Учасники(-иця) розмови проблематизують конфліктні теми, що неминуче впливають на мистецький процес. Серед яких: вертикаль влади та горизонтальна взаємодія, інституціональне та вуличне насилля, добровільна та примусова прокрастинація.

Репортаж про театральне підпілля в Дніпрі ›››

Транзитна зона, «Магічний Кристал» і потенціал міст-побратимів. Досвід заснування платформи «Мрії про братерство»

На початку 1990-х років українські міста поновили радянські договори братерства з порідненими містами. Міжміський культурний обмін у межах цих братерств здебільшого мав формальний характер — із офіціозом та відсутньою низовою ініціативою. Але чи може інститут братерства з його інфраструктурою зв’язків між містами стати сьогодні реальним майданчиком для взаємодії мешканців/-ок цих міст? ›››

«Вас тут не буде, ми вас усіх закриваєм!»

Ми публікуємо першу частину серії зроблених художницею Альоною Мамай інтерв’ю в межах проекту «Резиденція солідарності» ГО «Феміністична майстерня». Тема інтерв’ю – насильницькі інтервенції ультраправих у просвітницькі, художні та активістські події. ›››

Where Curating Is: Excerpts

Where Curating Is is a collection of essays and interviews with artists dedicated to curatorial practice in Ukraine, above all in the context of self-organizing artistic practices. ›››

Искусство периферии

Работа создавалась, показывалась нескольким приближенным и уничтожалась, она оставалась как послевкусие и идеальный миф, после чего надо было браться за следующую. ›››

ЗА/С ХІД

Публічно – це художня робота, яка певною мірою навіть грішить абсурдністю. Проект має елемент деліріуму, бовдурства, він "безполєзний". ›››