Всі матеріали

СТРАХ-КОМФОРТ-ПРИВАТИЗАЦІЯ

Діалог німецької художниці Анни Вітт з ізраїльським куратором Джошуа Саймоном було записано на прохання Миколи Рідного восени 2013 року. Текст проблематизує наслідки війни в сучасному світі, зокрема в Ізраїлі та Палестині, критикуючи машинерію сучасного капіталізму. ›››

Ceci n'est pas un Клейн

И наверное, когда придет к нему плясать последний танец Смерть его, Сереги Кошевого, глаза ее будут такие же – два ослепительных солнца, анти-черные дыры. И поведет по светлым коридорам девочка-ребёнок в белом платье, с лицом, которое не видно. ›››

Володимир Будніков

Малюнок не потребує остаточного визначення – замість завершувати окремий малюнок (визначатися), я починаю новий... ›››

Юрій Завадський. Вибрані вірші

Вибрані вірші Юрія Завадського. Частина з них – зі збірки «Таксист» (2015) – є «деконструйованими первинними версіями потоків», з яких складена книжка «крик» (2011). Обидві збірки вийшли друком у видавництві «Крок». ›››

Роман Уранєк (Roman Uranjek)

1 січня 2002 року, коли євро став офіційною валютою ЄС, Роман Уранєк намалював свій перший хрест – що перетинав нову європейську валюту. Так почався проект під назвою “Хоча б по хресту в день від 1.1.2002” ›››

ДЕ НЕ ДЕ. Нічна розмова в Лисичанську

Prostory публікують запис розмови учасників та учасниць ініціативи ДЕ НЕ ДЕ, що відбулася в Лисичанську в грудні 2016. Самоорганізована ініціатива, орієнтована на "краєзнавство в епоху декомунізації", здійснює поїздки з центру на периферію, досліджуючи матеріальні залишки радянської модерності. ›››

Беззахисна риска (фрагменти)

"Простори" публікують уривки з прозового дебюту польського поета Тадеуша Домбровського, книжки "Беззахисна риска". Переклад Василя Лозинського. ›››

Отстранение и разъятие. Комментарий к выставке "В темноту"

Prostory предлагают вашему вниманию эссе Яны Волковой, исходным пунктом для которого послужила выставка "В темноту" под кураторством Худсовета, которая прошла в Kunsthalle Exnergasse в Вене (19.05.16 - 29.05.16) и в 32 Vozdvizhenka arts house в Киеве (24.11.16 - 15.01.17). ›››

Александр Мильштейн. Фрагмент главы «Царство U» повести «Тиновицкий»

Тиновицкий-оффлайн в лесу просто вспомнил на бегу, что в Харькове людей, которые бегали, чтобы поймать кайф, называли лосями ещё сто лет тому, и вот, значит, таким лосем он себя впервые почувствовал, хотя и не уверен был, что за один раз можно добегаться до таких высот. ›››

У середу, коли забирають сміття

Оповідання Василя Махна продовжує історію про персонажа Юджіна, проте в окремій стилістиці і з сюжетом у короткій ретроспекції. Точні описи та неквапливі діалоги перетворюють кінцівку оповідання чи навіть новели на ще більш несподівану. ›››

Дмитрий Левицкий «Парикмахеры». Пьеса и текст-комментарий

Можно переодеться в военного, в политика или же парикмахера и предъявить документ, только что написанный шариковой ручкой, о том, что зовут теперь тебя не Леша, а, скажем, Андрей. Сделать это можно в форме войны, пресс-конференции или же, к примеру, пострига. ›››

Номадическое представительство. Выставка искусства Казахстана в Киеве

Выставка казахстанского современного искусства в киевском художественном центре Closer, – вторая версия неформального «Павильона ограниченной ответственности», состоявшегося в 2015 году во время Венецианской биеннале. ›››

Серия Лады Наконечной merge visible

Эта серия работ создавалась Ладой Наконечной в 2015 и 2016 гг. Её название, «объединение видимого», родом из графических редакторов, где функция merge visible позволяет объединить отдельные слои изображения в нераздельное целое. ›››