Дискусія про тілесність у мистецтві та архітектурі в межах виставки Анни Звягінцевої

6 грудня о 19:00 в PinchukArtCentre відбудеться дискусія «Поза комфортом: тілесність у мистецтві та архітектурі» в межах виставки Анни Звягінцевої «Недоречні доторки».

Упродовж дискусії буде можливість розглянути проект Анни Звягінцевої крізь проблематику тілесного співіснування людей у публічному просторі. 

anna anons

Добровільна та вимушена близькість людей, «тілесність міського середовища», взаємозв’язки та взаємодія людини та простору, людини та міста стануть ключовими питаннями розмови художниці та кураторки Оксани Брюховецької, архітекторки та художниці Дани Косміної, архітектора та дослідника Максима Рохманiйко. 

Модераторкою виступить Катерина Яковленко з Дослідницької платформи PinchukArtCentre.

Участь безкоштовна. Подія відбудеться на 6-му поверсі #pinchukartcentre
Реєстрація за посиланням: goo.gl/forms/voiLdo7u3quv48xH2


Виставка «Недоречіні доторки» базується на ідеї стежки, сліду, частково усвідомленого руху чужим шляхом – зокрема шляху, який можна прокреслити нашими непомітними доторками. У своїх роботах художниця часто висвітлює непомітні, невловимі грані нашого життя, підкреслюючи його вразливість і фіксуючи минущі, незримі миті. 

Виставка «Недоречні доторки» включає скульптуру, графіку, інсталяцію й анімацію. У деяких роботах використані знайдені в соціальних мережах фотографії малопомітних доторків тіл у приватному й соціальному житті, від материнських доторків - до сексуальних домагань у тісноті громадського транспорту. У цих позірно напівабстрактних роботах художниця фіксує та проявляє невловимі моменти доторку – те, що існує у царині фізичного досвіду. І вона трансформує цей досвід за допомогою різних художніх медіа.

В основу монументальної інсталяції покладено одну зі знайдених фотографій, у якій художниця мовби знеособлює тілесне, виокремлює об’єм. Скульптурна лінія, що поєднує два виставкові простори, починає працювати ще й як лінія розмежування, перетворюючись на метафору вторгнення однієї території на іншу, посягання одного тіла на інше. При цьому художниця знеособлює ці території й позбавляє їх тілесності. Лінія стає формальною фіксацією акту посягання чи ненавмисного доторку, насильства чи випадковості.

Кураторка – Тетяна Кочубінська