Всі матеріали

Розмова #2

Розмова з викладачкою Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури, доценткою кафедри рисунку Юлією Майстренко-Вакуленко. ›››

Aтена Фаррохзад (Атэна Фарухсад). Вірші.

"Біла книжка" (білоруський переклад – "Белая нізка", дослівно зі шведської – "vitsvit": "серія" або "цикл", але і "наслідки") – це дебютна збірка поезій шведської поетеси іранського походження Атени Фаррохзад, учасниці поетичного угрупування "G=T=B=R=G". ›››

Опыт привлечения тени. Рука, глаз, молния

Репрезентация занята непрестанной реконструкцией “в-себе” прошлого, играющего роль её обоснования – элемент нацеливания определяет порядок времени, заставляя его расслаиваться относительно ускользающего, недостижимого образца. ›››

Рассказы и рисунки

Просторы публикуют четыре рассказа и ряд рисунков из наследия Павла Зальцмана (1912-1985). Краткое послесловие к этой публикации написала Татьяна Баскакова, редактор и комментатор готовящегося к выходу романа Зальцмана «Средняя Азия в Средние Века». ›››

ЗА/С ХІД

Публічно – це художня робота, яка певною мірою навіть грішить абсурдністю. Проект має елемент деліріуму, бовдурства, він "безполєзний". ›››

Еденія: У місті майбутнього

Виставка "Еденія: У місті майбутнього" (що бере початок з новели, написаної мовою, яка майже зникла з України) пропонує глядачам роздивитися багатокультурну історію країни та її ранньорадянські мрії/жахи з огляду на нинішні політичні виклики та можливості. ›››

Странно было узнать, что она современник…

Prostory публикуют воспоминания Тиберия Сильваши о Татьяне Яблонской, дополенную версию рассказа, который прозвучал на встрече с художником в рамках выставки «Тетяна Яблонська. І спогади, і мрії» в Национальном Художественном Музее Украины. ›››

Розмова #1

Цей текст – фрагмент розмови кураторок Курсу мистецтва з кількома студентами і студентками, що наприкінці минулого року висловили незадоволення рівнем освіти в Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури (НАОМА), а також поставили тактичне питання до адміністративного порядку академії, вказавши на нагальну потребу появи напряму, на якому би навчали сучасному мистецтву. ›››

Де кураторство. Фрагменти

Prostory публікують ряд фрагментів з книги «Де кураторство» під авторством-упорядництвом Катерини Носко та Валерії Лук’янець. Це збірка есеїв та інтерв’ю з художниками та художницями, присвячених питанням кураторства в Україні, зокрема в контексті самоорганізованих мистецьких практик. ›››

"Моабитские хроники". Фрагмент

− Можно я сохраню это все, эти заметки? − говорит дочка. − Да-да, отнеси их к нам на дачу, там положи в полумгле. − Но у нас нет и наверное не будет никакой дачи. ›››

Парижская волна

Просторы публикуют диалог кураторок выставки «Паркоммуны» Татьяны Кочубинской и Ксении Малых перед презентацией книги «Паркоммуна. Место. Сообщество. Явление». ›››

Дівчинка та смерть

Можливість безперешкодного відтворювання зображень війни призводить до їх циркуляції в медіа та численних повторів, що з кожним наступним показом послаблюють гостроту сприйняття. Чи можливо подолати це безсилля «непорушного свідка» за допомогою художньої практики?.. ›››