Всі матеріали

Перфоманс «П’єса»

RadioInternational представляє перформанс «П’єса» української художниці Валентини Петрової, прем'єра якого відбудеться в межах Експериментальної радіомайстерні Київського Інтернаціоналу – Київської бієнале 2017. ›››

Куратори Худради та колектив музею П. Тичини про зняття з виставки роботи Давида Чичкана

25 жовтня у Літературно-меморіальному музеї-квартирі П.Г. Тичини в Києві відкрився другий майданчик виставки «Свято скасовано!», яка проходить зараз в межах Київського Інтернаціоналу – Київської бієнале 2017 у двох локаціях: у музеї-квартирі та в «тарілці» на Либідський. Перед відкриттям музей з міркувань безпеки відмовив кураторському колективу в запланованому експонуванні роботи художника Давида Чичкана. ›››

Шлявшиеся в прибое

Никаких коммуналок, никакого сидения в шкафу − зачем, если ты живешь в одном из лучших городов мира. Анекдот − который, в отличие от "интерпретации", ни к чему не ведет, остается всегда лишь блаженной частностью, "возможностью не "не быть". ›››

Виставка «Жіночі тексти: Феміністичне мистецтво зі Сходу» на фестивалі TRANSEUROPA 2017 у Мадриді

Виставка «Жіночі тексти» представляє собою добірку творів художниць із України, Польщі, Чехії, Росії, де представлені різні напрямки проблематики становища жінок у пострадянських/постсоціалістичних країнах. ›››

Потреба забути: розмова з Мірославом Балкою в межах публiчної програми виставки "(не)означені"

5 жовтня о 18.30 Центр міської історії у Львові запрошує на презентацію проектів Мірослава Балки та розмову "Потреба забути – Бажання побачити. Як сучасне мистецтво працює зі складними темами минулого?" ›››

Самого лише безсмертя не вистачить

Архівні матеріали, спогади сучасників та міфологія навколо фігури Тетянича окреслюють певну поведінкову модель, багаторічну й послідовну маніфестацію власної програми – закріпленої і в текстах художника. Частина з них і стала основою для виставки «Федір Тетянич. Канон Фрипулья» в межах Дослідницької платформи PinchukArtCentre. ›››

Ложные движения кино

Бадью предельно внимателен в своем обращении к базеновскому концепту «нечистоты» кино. Другой ключевой момент мысли Бадью – идея вычитания искусств из нечистого искусства кино: существует ли само по себе искусство кино как таковое? ›››