Всі матеріали

Самого лише безсмертя не вистачить

Архівні матеріали, спогади сучасників та міфологія навколо фігури Тетянича окреслюють певну поведінкову модель, багаторічну й послідовну маніфестацію власної програми – закріпленої і в текстах художника. Частина з них і стала основою для виставки «Федір Тетянич. Канон Фрипулья» в межах Дослідницької платформи PinchukArtCentre. ›››

Ложные движения кино

Бадью предельно внимателен в своем обращении к базеновскому концепту «нечистоты» кино. Другой ключевой момент мысли Бадью – идея вычитания искусств из нечистого искусства кино: существует ли само по себе искусство кино как таковое? ›››

[про]говорити: програма для студентів про складні теми минулого та їх сучасне осмислення

Виставка Центру міської історії (не)означені стане основою і вихідним пунктом для освітньої програми зі студентами про дослідження тем масового насилля в історії та дискусії щодо проговорення та осмислення болючих питань минулого сьогодні. ›››

Выставка The Image of War в Bonniers Konsthall

Групповая выставка в Bonniers Konsthall рассказывает о насилии в изображениях. На выставке представлены работы более 30 художников, которые сталкиваются с прошлыми или настоящими конфликтами. ›››

documenta reader: презентация карго-детективного сборника

Внутри вагона мы приглашали гостей стать детективами-интерпретаторами и вместе с «ЛК» попытаться расшифровать свидетельства «Документы»: обрывки деловой и личной переписки, расписания встреч и приездов, меню, приглашения, фрагменты резюме сотрудников и т.д. Собранные в папки, банальные бумаги превращались то ли в улики, то ли в путаные страницы религиозного учения. ›››

Созерцание как форма мышления: Валерий Ламах на Documenta 14

Беседа с участницей кураторской команды Documenta 14 Еленой Сорокиной посвящена выставленным на этой крупнейшей периодической выставке «Книгам схем» украинского художника Валерия Ламаха (1925-1978), контексту их показа, а также роли «исключений и сингулярностей» в истории искусства. ›››

"Природничі історії. Сліди політичного" у MUMOK

Виставка "Природничі історії. Сліди політичного" у віденському музеї MUMOK (Музей сучасного мистецтва фундації Людвіга) досліджує художню репрезентацію природи у стосунку до суспільних процесів та історичних подій. ›››

Советская материальная культура и социалистическая этика в московском концептуализме

В тексте Кети Чухров нас интересует линия, посвященная отражению «советской материальности» в искусстве московского концептуализма. Мы публикуем этот текст в том числе и в пандан к диалогу Юрия Лейдермана и Никиты Кадана «Кружись, лошадка», в котором возникают сходные мотивы, являющиеся, впрочем, продуктом совершенно другой оптики. ›››

(не)означені

З 7 вересня по 26 листопада 2017 р. в Центрі міської історії Львові триватиме виставка "(не)означені", яка поєднує рефлексії художника Нікіти Кадана, істориків та інших дослідників над темами складних питань минулого, насамперед пов'язаних зі злочинами нацизму та сталінізму, етнічних чисток та інших актів насилля в 30-40- роках ХХ століття. ›››

Три тексти для (не)означених

Ці тексти написані для виставки «(не)означені», яка поєднує роботи художника Нікіти Кадана з коментарями істориків, а також представників таких дисциплін, як філософія, антропологія, психіатрія, література, право, візуальні студії. ›››

Камера в глазах

Диалог украинского и российского художников о взаимоотношениях современного искусства и кинематографа, художественном потенциале YouTube и практиках акционизма. В августе 2017 Олег Мавроматти показал свой новый фильм в киевском Центре визуальной культуры. ›››

Красива виставка. Коментар кураторки

У межах дискусії про виставку Євгена Самборського "Красива виставка" Prostory публікують лист до редакції кураторки Катерини Фiлюк. Авторський текст збережено без смислових змін. Погляди авторки не співпадають з позицією редакції. ›››