Всі матеріали

Prostory объявляют о срочном поиске свободно конвертируемых художников

Мы просим всех свободно конвертируемых художников (СКХ) без ограничений для совершения обменных операций (только в их полном объёме) в течение августа 2017 года написать в редакцию для участия в дальнейшем конвертировании. ›››

Кружись, лошадка

Мы хотели поговорить в сравнении о двух выставках в Центре Помпиду: выставке российского ("постсоветского") современного искусства "Коллекция!" и ретроспективе Сая Твомбли этажом выше... ›››

Лицом к стене

Люди для капиталистического производства – не более чем возобновляемый ресурс, таковыми они и предстают в проектах Сьерры. ›››

Школьницы из Витербо \ Школярки з Вітербо

Переклад радіоп’єси став результатом концептуальної роботи перекладацьких майстерень, його здійснено російською та українською мовами за участю Марка Бєлорусця, Нелі Ваховської, Тетяни Баскакової. ›››

Голоса из Берлина и Витербо

Сейчас и здесь центр тяжести нашего внимания при чтении «Школьниц их Витербо» несколько смещается. Пьеса со всей жестокой оглушительной прямотой ставит вопрос о готовности противостоять вызову смерти, навязанному извне. ›››

Заробітчанський блюз

...Чулося в тому блюзі шум боснійського вітру, розчесані трансильванські смереки, величезний диск магаданського сонця й вічна туга за батьківщиною. ›››

Розмова #2

Розмова з викладачкою Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури, доценткою кафедри рисунку Юлією Майстренко-Вакуленко. ›››

Aтена Фарухсад (Атэна Фарухсад). Вірші.

"Біла книжка" (білоруський переклад – "Белая нізка", дослівно зі шведської – "vitsvit": "серія" або "цикл", але і "наслідки") – це дебютна збірка поезій шведської поетеси іранського походження Атени Фарухсад, учасниці поетичного угрупування "G=T=B=R=G". ›››

Опыт привлечения тени. Рука, глаз, молния

Репрезентация занята непрестанной реконструкцией “в-себе” прошлого, играющего роль её обоснования – элемент нацеливания определяет порядок времени, заставляя его расслаиваться относительно ускользающего, недостижимого образца. ›››

Рассказы и рисунки

Просторы публикуют четыре рассказа и ряд рисунков из наследия Павла Зальцмана (1912-1985). Краткое послесловие к этой публикации написала Татьяна Баскакова, редактор и комментатор готовящегося к выходу романа Зальцмана «Средняя Азия в Средние Века». ›››

ЗА/С ХІД

Публічно – це художня робота, яка певною мірою навіть грішить абсурдністю. Проект має елемент деліріуму, бовдурства, він "безполєзний". ›››

Еденія: У місті майбутнього

Виставка "Еденія: У місті майбутнього" (що бере початок з новели, написаної мовою, яка майже зникла з України) пропонує глядачам роздивитися багатокультурну історію країни та її ранньорадянські мрії/жахи з огляду на нинішні політичні виклики та можливості. ›››

Странно было узнать, что она современник…

Prostory публикуют воспоминания Тиберия Сильваши о Татьяне Яблонской, дополенную версию рассказа, который прозвучал на встрече с художником в рамках выставки «Тетяна Яблонська. І спогади, і мрії» в Национальном Художественном Музее Украины. ›››

Розмова #1

Цей текст – фрагмент розмови кураторок Курсу мистецтва з кількома студентами і студентками, що наприкінці минулого року висловили незадоволення рівнем освіти в Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури (НАОМА), а також поставили тактичне питання до адміністративного порядку академії, вказавши на нагальну потребу появи напряму, на якому би навчали сучасному мистецтву. ›››