Критика

«artes» – адаптація

27 листопада 2018
Артесівці, властиво, завжди випадали з підставових дискурсів. Вони не зовсім національні, не зовсім авангардні, не зовсім сюрреалісти, не зовсім оригінальні, не зовсім провінційні та ще й трохи ліві. Проте саме ця недоокресленість дає змогу говорити сьогодні про їхні твори зі щирим зацікавленням, без обтяження, обережно використовуючи пропоновані ключі для інтерпретацій.
Кілька років тому Олег Перковський запропонував концепт неонових підписів на фасадах кам’яниць, які нагадували б про забутих львівських митців і маркували б місця, пов’язані з їхнім життям у нашому місті. Із репрезентованих локацій найсильніше враження у моїй пам’яті залишив ескіз неонового підпису Стренґа на вул. Бальоновій ›››
Prostory публикуют конспект авторской презентации проекта Арсена Савадова «Голоса любви».

Слова, вырванные из контекста

20 листопада 2018
Цей текст художника Ярослава Футимського є відгуком на виставку «Кіптява» Даніїла

Обличчя у кіптяві

11 жовтня 2018
...представить Батлер не только как квир-теоретика и феминистского теоретика, а как

Введение в чтение Батлер

21 вересня 2018
Такі вислови кружляють анонімно, як вигуки та назви для натиску подій; вони

«Білі слова» в поезії

14 серпня 2018
Виставка посилює підозру щодо природи зображення – щодо того, як воно може розтягуватись

Деталізувати темряву

24 квітня 2018