Критика

Самого лише безсмертя не вистачить

24 вересня 2017
Архівні матеріали, спогади сучасників та міфологія навколо фігури Тетянича окреслюють певну поведінкову модель, багаторічну й послідовну маніфестацію власної програми – закріпленої і в текстах художника. Частина з них і стала основою для виставки «Федір Тетянич. Канон Фрипулья» в межах Дослідницької платформи PinchukArtCentre.
«Федір Тетянич. Канон Фрипулья» – одна з подій 2017 року, присвячених творчості Федора (Феодосія) Костянтиновича Тетянича (1942-2007). Специфікою кожної (серед цих подій також були виставка живопису Тетянича в галереї «Дукат», дарування картини «Кошовий отаман Іван Сірко» Національному Художньому Музею України та невелика ›››
Бадью предельно внимателен в своем обращении к базеновскому концепту «нечистоты» кино.

Ложные движения кино

20 вересня 2017
Место автора возникает только как окно, разрыв в недоумение, небывальщину, предвкушение

Окна в Пятиполь

13 серпня 2017